Havi tervek - Január

január 01, 2018
Tavaly bevált, hogy kihívásokhoz válogattam olvasmányokat, most a 'Nagy téli olvasmánylista' és a 18 szerző - 18 nemzet féle kihívásokra válogattam könyveket + néhány más, most érdeklő történetet is felírtam.
A papírmágussal amúgy már hónapok óta szemezek, volt hogy kivettem a könyvtárból, visszavittem - most az új évben neki is adok egy esélyt :D Az Északi fényre a könyvtárban bukkantam, érdekesnek tűnt a fülszövege, amúgy két idősíkon játszódó krimi.
Az Odakint sötétebbről nem gondoltam volna a megjelenéskor, hogy elolvasnám, de most a Stranger things sorozat miatt érdekelni kezdett, úgy gondolom hasonló hangulata lesz.

10 könyvet válogattam össze, de ezek közül 3 elég rövid, ill. tudom hogy a január nem fog programokban bővelkedni - legalábbis úgy néz ki - ezért még merek ennyit bevállalni. Az év következő hónapjaiban már lesznek egyéb elfoglaltságok és majd én is visszaveszek a tempóból :D
Egyúttal boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! :)

4 megjegyzés:

  1. A papírmágus cuki, szerintem tetszeni fog. :) Ahogy a többi listát elnézem, egyet sem olvastam róla, és nem vagy semmi, hogy ezt bevállalod. Drukkolok, hogy össze is jöjjön :) És persze egy hangyányit irigykedem is, mert már rég nincs ennyi időm semmire, de ez téged ne zavarjon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Lehet a Szeledíts meg után neki is állok!
      Köszönöm! :))
      :D Most olyan élethelyzetben vagyok, hogy tudok sokat olvasni - de remélem ez nemsokára változik és majd más is leköti az időmet (saját háztartás, stb). ;)

      Törlés
  2. A papírmágus jó! Remélem tetszeni fog, és tök jó, hogy ha tetszik, akkor már elérhető a folytatása is :)))
    A macskavendéget és a St. Oswaldot én is olvasni akarom, a Csipkerózsát pedig már olvastam, és bár kedvenc nem lett, a hangulata megragadt, majd meglátod te is, sosem tudod majd teljesen elfelejteni szerintem.
    Az Odakint sötétebbet én is olvasom (most már tényleg, mert újrakezdtem), de szerintem te tuti hamarabb elolvasod még így is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meggyőztetek, ez lesz a következő! :)
      Csipkerózsánál nekem is ez volt a megérzésem, szeretném azt is minél előbb olvasni.
      Odakint sötétebb, hogy tetszik amúgy? :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.