Things I Love Thursday #40

október 05, 2017
- csütörtök délután egy csomagom, amiben két szép könyv lapult: a Lagomról már olvashatjátok is a véleményemet, Eleanor történetével pedig most ismerkedem (rendhagyó sztori ez is!)
- kihasználtuk a jó időt hétvégét és - magamhoz képest - elég sokat voltam kinn, 'kertészkedtem', játszottam a kismacskákkal és fotózgattam - instagram fiókomban nézhettek több képet is, mert rászoktam a minialbumokra használatára.
- hétfőn egy könyvtáros szakmai nappal - kedvenc városomban - Körmenden 'ünnepeltem' az egy éves évfordulómat.
- voltam fodrásznál :D
- eladtam egy könyvet és két nap alatt meg is kapta a címzett! (Éljen a Foxpost!)
- a Ragadunk c. regény - igazán nekem való olvasmány volt
- teljesítettem a 17 nemzetes kihívást a héten :)
- jövő hétfőn lesz egy beszélgetés, amire engem is meghívtak a blog miatt 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.